Komunikacijos strategijų rengimas
Kontaktai
Tinklalapis
Socialiniai tinklai
+ SusisiektiKomunikacijos strategija – tai išsamus, aiškią struktūrą turintis planas, kuris padeda organizacijai siekti strateginių tikslų ir palaikyti santykius su savo auditorijomis.
Komunikacijos strategijos rengimas apima esamos situacijos analizę (kur esame), apibrėžimą, kaip norime būti matomi (kur norime būti) ir komunikacijos planą (kaip pateksime, kur norime būti). Kiekvienas etapas įprastai trunka apie 2-3 kalendorines savaites, priklausomai ir nuo darbo apimčių, ir nuo organizacijos atstovų įsitraukimo teikiant reikiamą informaciją, atsakant į proceso metu kylančius klausimus.
Rengdama strategiją, suteikiu Jums visas reikiamas ir didelės vertės žinias apie komunikacijos įrankių valdymą, naujausias komunikacijos tendencijas, teisinius su komunikacija ir rinkodara susijusius aspektus. Siūlomus įrankius parenku tokius, kad perspektyvoje galėtumėte būti maksimaliai nepriklausomi nuo išorės pagalbos.
1. Kur esame? Komunikacijos situacijos analizė, arba komunikacijos auditas
Analizė yra įrankis pažiūrėti į komunikaciją kaip į vieningą sistemą, apimančią skirtingus kanalus, ir įvertinti ją nauju žvilgsniu. Šiame etape analizuojama ir įvertinama dabartinė komunikacijos skirtingais kanalais situacija, sprendžiama, kas tenkina / kas ne, siūlomi sprendimai ir formuluojamos išvados – reikiami darbai pasirinktiems pokyčiams įgyvendinti.
- Identiteto analizė
- Svetainės techninė, SEO būklės analizė
- Socialinių tinklų komunikacijos analizė
- Komunikacijos su tiklsinėmis auditorijomis, klientais situacijos fiksavimas
- Turimų auditorijų duomenų fiksavimas
- Paieškos internete rezultatų vertinimas (esant poreikiui atlikti išsamų reputacijos tyrimą, pasiūlomi patikimi partneriai)
- Konkurencinių pasiūlymų apžvalga
- Komunikacijos stiprybių, silpnybių, galimybių ir grėsmių (SWOT) analizė
- Išvados: ką norime patobulinti po atliktos analizės?
2. Kur norime būti? Apie organizaciją / prekės ženklą
Šiame etape per darbines sesijas ir raštu išgryninami esminiai organizacijos ar prekės ženklo elementai, kurie tampa būsimų komunikacijos žinučių pagrindu.
- Prekės ženklo istorija
- Organizacijos vertybės, misija, vizija
- Auditorijos ir marketingo personos
- Prekės ženklo archetipas ir komunikacijos tonas
- Identitetas (esant poreikiui kurti naują vizualinį identitetą, pasiūlomi patikimi partneriai)
- Pažadai, siūlomos vertės ir naudos
- Komunikaciniai šūkiai
- Vartojamos sąvokos
- Naudojami raktažodžiai
3. Kaip pateksime ten, kur norime būti? Komunikacijos planas
Šiame etape suformuojamas konkretus komunikacijos priemonių planas, kuris padės įgyvendinti antrajame etape apibrėžtą įvaizdį.
- Komunikacijos tikslai
- Uždaviniai ir priemonės tikslams pasiekti
- Matavimo būdai
- Komunikavimo kanalai
- Turinys ir temos
- Kliento kelionė ir reikiami šablonai
- Komunikacijos biudžetas
- Komunikacijos išėjimų kalendoriaus šablonas (esant poreikiui, kalendorių galime pildyti kartu)
Komunikacijos strategijos įgyvendinimo darbai
Dažnai strategijos įgyvendinimui prireikia kai kurių arba visų šių papildomų darbų:
- Naujos svetainės struktūros sudarymas
- Naujos svetainės sukūrimas
- Įvairaus lygio SEO darbai
- Naujų paskyrų sukūrimas (Google Business, Google Search Console ir pan.)
- BDAR modulių svetainei parengimas ir diegimas
- Naujų funkcionalumų svetainei diegimas
- Naujo vizualinio identiteto kūrimas, stiliaus knyga (brandbook) ir šablonai socialinių tinklų, svetainės vizualams
- Išsamus reputacijos tyrimas, jeigu planuojama jį kartoti kasmet
- Naujų svetainės tekstų parengimas
- Organizacijos lyderių fotosesija
Esant poreikiui, šiems darbams galiu pasiūlyti patikimus partnerius. Kai kuriuos iš šių darbų galite patikėti ir man.