Komunikacijos strategijų rengimas

Kontaktai
Tinklalapis
Socialiniai tinklai
+ SusisiektiOrganizacijai ar prekės ženklui pasiekus tam tikrą brandą, paprastai įsivertinama, jog iki šiol vykdyta komunikacija nebetenkina, neatitinka organizacijos augimo poreikių ir perspektyvų. Jeigu Jūsų prekės ženklui ar organizacijai atėjo toks laikas – galiu Jums padėti.
Išorinės ir vidinės komunikacijos strategijos Jums padės:
- siekti organizacijos, prekės ženklo strateginių tikslų,
- užmegzti ir palaikyti santykius su tinkslinėmis auditorijomis,
- efektyviau bendrauti su išorės ar vidiniais klientais,
- stiprinti prekės ženklo reputaciją,
- komunikacijai skiriamą laiką, jėgas ir biudžetą išnaudoti maksimaliai efektyviai.
Kaip rengiama komunikacijos strategija?
Per pirmąjį susitikimą aptariami abipusiai lūkesčiai ir preliminarus strategijos rengimo planas. Tiek išorinės, tiek vidinės komunikacijos strategijos rengimas paprastai apima tris etapus:
- Esamos situacijos analizę (kur esame);
- Apibrėžimą, kaip norime būti matomi ir ko siekiame (kur norime būti);
- Komunikacijos planą (kaip pateksime, kur norime būti).
Kiekvienas etapas įprastai trunka nuo 2-3 kalendorinių savaičių iki poros mėnesių, priklausomai ir nuo darbo apimčių, ir nuo Jūsų įsitraukimo teikiant reikiamą informaciją, atliekant vidines užduotis.
Ruošdama strategiją, suteikiu Jums naudingiausias ir didelės vertės žinias apie komunikacijos įrankių valdymą, naujausias komunikacijos tendencijas, teisinius su komunikacija ir rinkodara susijusius aspektus. Siūlomus įrankius parenku tokius, kad perspektyvoje galėtumėte būti maksimaliai nepriklausomi nuo išorės pagalbos.
Susisiekime!